2010. március 14., vasárnap

Horogkeresztek a német multinál?

 

Hajlamos azt hinni az ember, hogy régi gyerek és már látott ezt-azt. Pár napja viszont én is majdnem magam alá préseltem a kakaós csigát, amikor is bementem a Kik nevű német áruházlánc egyik üzletébe és horogkeresztek tengere tárult a szemem elé. 

Horog
Kedves furabeszédű barátaink horogkereszt formájúra hegesztették ruhafogasaikat.

naci2


Kíváncsiskodásomra az eladók elmesélték, hogy nem én vagyok az egyetlen aki kiszúrta, és nem szoktak olyan jót röhögni a dolgon, amikor kiderül a Kik német mivolta. Én nem vagyok egy elhülyült antifa, mégis igyekszem normális határig elfogadni dolgokat (azontúl persze nem), itt még én is megütköztem kicsit.

Technorati-címkék: ,,,,,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...