2010. szeptember 24., péntek

Shaman elnézéskérése Steiner Kristóftól

Nem is egy, helyből két bocsánatkéréssel tartozom Steiner Kristófnak. Elsősorban azért, mert egynéhány számomra ellenszenves cselekedete miatt, pitiáner módon elkezdtem vele kötekedni egy egy apró helyesírási hiba miatt. Pont én vagyok az aki nem kritizálhat ilyesmivel senkit, hisz diszlexiás, diszgráfiás és diszkalkuliás is vagyok.

Ezentúl azért is szeretnék, mert ígéretet tettem neki, hogy bebizonyíthatja pár kérdésemre megfelelve, hogy nem csak egy felszínes, feltűnési viszketegségben szenvedő homokos, ugribugri „celebke” . (Nem mintha bárki bizonyítási kötelességgel bírna felém, mind csak Isten felé kell, hogy ezt tegyük.)

Kristóf válaszaival és levelével előttem bizonyságot tett szellemi komplexitásáról, eszéről, kreativitásáról és jó szándékú mivoltáról. Természetesen az említett kérdés és felelet sort is be fogom végre egyszer ide rakni. Csak türelem...

Összefoglalva:

Bocsánat Kristóf a hülyeségemért.

:P

1 megjegyzés:

  1. :) no prob. élünk, tapasztalunk, tévedünk,okosodunk. mind. x

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...