2011. július 28., csütörtök

Hamisított Apple boltok Kínában (II. felvonás)


Kiderült, hogy még kevésbé vannak rendben a dolgok a házuk táján.

Korábban már meséltem kedves olvasóinknak, hogy egy amerikai blogger olyan „Apple Store”-okra lett figyelmes Kínában, amik megszólalásig hasonlítanak az igazihoz, azzal a kis kivétellel, hogy ők „Apple Stoer”-nak írják.

Az előző cikkben beszámoltak óta beállt pár aprócska változás. Az előzőleg felfedezett 3 üzlet helyett már 5 darabot fedeztek fel. Ami már önmagában is mosolyogtató, mert az Apple összesen 4 igazi üzlettel bír egész Kína területén. Ez olyan, mintha nyitnék egy „SeggDonald's” nevű étteremláncot a hasonló nevű étteremláncolat designjával, és nekem sikerülne őket kenterbe vernem, illetve több éttermet tudnék nyitni mint ők. Mu-hahaha! Ez azért melegen hangzok. Az mindenképpen megjegyzendő, hogy feltételezhetően értenek valamihez, ha a hami Apple megverte az igazit. Nem?

Viszont van simli is a dologban. Mindez idáig azt kommunikálta a „Apple Stoer” vezetése a világ felé, hogy eszük ágában nincs bezárni, miért is tennék? Hisz eredeti termékeket árusítanak. Nekem ez már egy leheletnyit gyanúsan is hangzott, de gondoltam nem megyek bele. Egy utánzat bolt ami eredeti terméket árusít? Kérdeztem vissza magamban nem csekély mód megakadva akkor is.

Persze, hogy nem! Kiderült, hogy annak rendje és módja szerint 2 boltban koppintott termékeket találtak. Így az a kettő be is zárt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...