2012. augusztus 25., szombat

Mi lett a reklámokkal?

Egyes reklámszakemberek igencsak kezdenek kifogyni az ötletekből.

Vegyük például a DumaFüred reklámját. Fantáziátlan, erőltetett, kiábrándító. A stand up comedy-s hapsik valamelyike (mindig más) előad egy abszolút humormentes pár másodperces jelenetet, majd egy másik fellépő táblával a kezében ezzel a mondattal rukkol elő: "Egy fesztivál, ami jobb, mint a reklámja"... Édes öcsém, mi a biztosíték arra, hogy ez így van, miközben egy fél perces reklámot sem tudtok úgy megírni és előadni, hogy ne okozzatok totális csalódást?!
Elmondom, hogy rám hogyan hatott a reklámotok: eredetileg, amikor hallottam ismerőseimtől a DumaFüredről, azonnal megörültem, hogy akkor lesz, amikor én pont Füreden tervezek nyaralni. Pár nap múlva megláttam a tv-ben az ominózus reklámsorozatot... azonnal elment a kedvem az egésztől.

Szerintem az említett példa mellé felsorakoztatva az OTP-s reklámjaikkal együtt ki merem jelenteni, hogy a sztendáposok lassan abbahagyhatnák a reklámblokkokban való szereplésüket, és maradjanak szépen a saját műsorukban, ahol tényleg képesek szórakoztatni.



Még a legújabb Vodafone reklámról szeretnék szólni pár szót. Addig kínlódott az említett szolgáltató azzal, hogy kilépjen a legnagyobb konkurens (segítek, T betűvel kezdődik, és nem tevepata) árnyékából, hogy már mindent bevet: csókolózó leszbikusokat tesz be a reklámjába.
Szóval a a LeszbiFone... akarom mondani, Vodafone már nem lejáratni kívánja konkurenseit BalázsShow Balázs segítségével; már nem szeretné elhitetni velünk, hogy nekik van a legnagyobb lefedettségük az országban (kivéve azt a 7. kerületi lakóházat, ahol az ablakból tudtunk csak telefonálni, és hiába kértük többedmagunkkal, hogy csináljanak valamit, míg meg nem untuk és át nem mentünk a T-be), ma már csak a leszbikusok szimpátiájára hajtanak.

Ez csak azért érdekes ugye, mert egy olyan témát sikerült megszellőztetniük, ami eléggé megosztja a társadalmat, másrészt pedig nem túlzottan illik a cég profiljához egy ilyen reklám, sokan provokatívnak találhatják. Egy ilyen merésznek mondható reklámot mondjuk egy olyan cég számára tudok elképzelni, akik valami egyedi, merész terméket/szolgáltatást kíván népszerűsíteni.

Aki végignézi a reklámot, az egy olyan provokatív jelenetet is találhat benne (0:07), ami alapján nyugodtan lehetne a síkosító- és óvszerreklámokkal együtt, későeste vetíteni. (fúúúúj, de prűd vagyok huszonéves létemre, mi? :P)


UPDATE!!!: Érdekes körülmények között kicserélődött a videó egy másikra, most újra beágyaztam az eredetit. Ha újból megtörténne az eset, hogy egy gyanúsan nem a témához kapcsolódó videót láttok itt, akkor az nem véletlen és keressetek rá videómegosztókon "Gyűjts hangot Yonderboi-nak!" néven!

1 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek, szerintem kifejezetten ízléstelen,a leszbikus jelenet.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...