2010. március 27., szombat

Megdobálták naranccsal a cigányok a standoló Fideszeseket

FIDESZ AKTÍVISTÁK Ma jártam az Örs vezér terén. Épp a FIDESZ standolt kint. Felállították a gyümölcsös pultot és etették a népet. Ingyen naranccsal (és láttam egynéhány banános ládát is) a szavazatokért. Kicsit lehangoló belegondolni, hogy azt hiszik, egy kiló narancsért oda fogok ikszelni. (Persze biztos vannak olyanok, akiknél ez bejön.) Kicsit rossz ilyenkor az ember fiának szájíze… Mindenesetre az ingyennél olcsóbb az nincs, én is megkóstoltam az új magyar narancsot. Pedig részemről bizonyos, hogy nem oda szavazok. Teszem hozzá, ők még a kisebbik rossz. Mondhatni, kicsit viccesen, nekem inkább a JOBBIK!

Mindenesetre azért zavaróan álságos, hogy a választások előtt véletlen eszükbe jut, hogy: lehet a nyugdíjas is enne néha egy kis narancsot?

Persze legyen úgy. Én hiszékeny vagyok és megelőlegezem a bizalmat megint… Én elhiszem ezentúl a Fidesz mindennap gondolni fog ránk is és néha mi is kapunk a gyümölcsből.

Hátrányos helyzetű fiatalemberek naranccsal dobálóznak

Viszont azon meghökkentem, hogy egy cigányokból álló kis társaság elfogadta az ingyen narancsokat, teszem azt nem egy kilót vittek. Tisztesen bespájzoltak. Majd sunyin hátrébb vonultak és jó nagy távból, bátran és hősiesen megdobálták a saját narancsaikkal a vétlen aktivistákat és érdeklődőket. Teszem azt voltak ott gyermekek is, de hála az égnek, ha jól láttam, nem igen sérült meg senki.


CIGÁNY NARANCS 
Viszont ez már több mint amiről álmodni mertem!!! A FIDESZ ingyen ételt oszt a cigányok segítségével és bőség van! Annyi étel van magyar honban, hogy a roma testvérek csak úgy hajigálják nekünk

FIDESZ ITT AZ IDŐ

Az MASZOP szegfűt, a FIDESZ narancsot, a JOBBIK turult oszt?

Csak a FIDESZ

Amint azt tudjuk, az MSZP a logója okán szegfűt oszt, de azt nem lehet megenni, bár ha rajtuk múlik még az az idő is eljöhet, hogy igencsak megörül majd a magyar egy szép kövér szegfű láttán.

A FIDESZ tud minket naranccsal etetni, meg banánnal is. Bár teszem hozzá azt azért annyira nem értem a banán miként keveredik oda. Viszont azt senki el ne feledje, ráocsúdtunk már: A MAGYAR NARANCS IS TUD KESERŰ LENNI!!! De még mennyire.

SZDSZ és a jómadarak

Az SZDSZ a három jómadara kapcsán oszthatott volna galambszart. Azt már megenni végképp nem lehetett volna, de igazi libsi akció lett volna. Perverz kaki sex hangulattal, kicsit Kovács Pisti, kicsit szar, de legfőként tartalom nélküli és káros.


MDF és LMP

Az MDFSZDSZ és az LMP meg kit érdekel?


JOBBIK és kettőskereszt

A megállíthatatlan Jobbik mostanra már tagadhatatlanul benne van az első három befutóba. SŐT !!!

Nagy reményeim vannak bennük, mert ha már ők sem azok, akik folyton azt hangoztatják, hogy különbek: Akkor senki. Továbbá meg kell állapítani, hogy a programjuk is korszakalkotó lehet...

Mindenesetre a logójuk az iménti marketing szempontból nem előnyös. Ők nem tudnak ezen az elven narancsot adni, se olyan szegfűt amit nem kér és többé nem fogad el a normális.

Mindazonáltal nem csak kenyérrel, hanem hittel is él az ember, tehát állít és állíthat is kettős keresztet és ez igen csak tetszetős. :)

Na meg oszthatna turulmadarat, amit bár meg lehetne enni ha megszorulnánk, de jóérzésű ember szent állatot nem fogyaszt.


PICT0023
PICT0020
PICT0012

PICT0018 

PICT0007


1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...