2010. március 27., szombat

Steiner Kristóf írt nekünk

Átgondoltam: nem ismerem Steiner Kristófot, mint embert. Mindösszesen egynéhány megnyilvánulását tapasztaltam csak, de volt köztük olyan, amely kihozott a sodromból. Mégsem akarok a buta előítéletes jelmezében tetszelegni. Továbbá Kristóf becsületére legyen mondva: kivételesen korrektül reagálta a személyére irányuló provokatív kis heccemet.


“Köszönöm, hogy szóltál, javítom. Miután a bejegyzéseim címei automatikusan csupa nagy betűvel jelennek meg, ezért ezekben nem szoktam foglalkozni a kezdő betűkkel. Nem vettem észre, hogy a kommenteknél ugyanezt jeleníti meg - itt már nem csupa nagy betűvel. Abban viszont biztos vagyok, hogy a "ha nem járt volna iskolába" teljesen felesleges megjegyzés volt - szerintem neked sem lett tőle szebb a napod, engem pedig se nem bánt, se nem szórakoztat. Az észrevételért mindenesetre hálás vagyok, mindig örülök, ha valaki kijavít.”

Ezért lehetőséget adok Kristófnak és magamnak, fel kívánok neki tenni pár kérdést, ha már így alakult, hogy felütötte itt a fejét a Dohányzóasztal blogon.
Remélem, reméljük megfeleli azokat. Ezután ti eldöntitek magatokban, mi a véleményetek a feleleteiről és jómagamról, a heccelőről. Én is levonom belőle a magam konzekvenciáit. Még az is megeshet, elnézést fogok kérni Kristóftól, ha olyan a válasz. Mert nekem elsődleges célom a blogolással, hogy többé váljak és rajta keresztül segítsetek nekem fejlődni, mint embernek. Az is lehet: én is adhatok nektek valamit… Azt nem is pedzegetve – hitvallásaim egyike: minden embert meg kell hallgatni, tapasztalatot kell gyűjteni a válaszokból. Legfeljebb, ha hülyeséget mond legközelebb, nem kell vele szóba elegyedni. -
A kérdéseim:

Szerinted normális dolog-e, hogy egy homoszexuális pár gyermeket fogad örökbe?

Nem hat-e ki ez majd az egész életére?

Teszem azt, hogy fogja ez befolyásolni a szociális kapcsolatait az iskolában?

Milyen hatással lesz ez a későbbi szexuális identitására?

Tudjuk, sejtjük: téged ill. kedves párod bizonyos jellegű szálak Izraelhez kötnek. Azzal is tisztában van a józan, hogy jelenleg, mit tesz Izrael a palesztin területeken. Miért pont palesztin gyermekre vágytok?

Mi a véleményed a budapesti meleg felvonulás elmúlt pár évéről?

Mi változott meg, miért kíséri nagyobb felháborodás mint régebben?

Szerinted jogos-e az ellentüntetők véleménye valamiben?

Amennyiben jogos, miben az?


Tehát holnap-holnapután felveszem vele a kapcsolatot és majd referálok felétek a folytatásról.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...