2010. december 8., szerda

Nem annyira kulturális közlemény

FunnyPicturesPart35_31

Gondoltam, hogy a találati arányok javítása érdekében teszünk egy bejegyzést a manapság oly divatos vámpíros filmekről és filmsorozatokról.
A következő mozikat és sorozatokat tartjuk kulának (hiperkuuuulaaaa) :


- Alkonyat, de a címét leírjuk angolul is mert úgy is fos. Twilight. (Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner) Részletezném a részek címeit, de egyet sem jegyeztem mag akkora hiperkula mind.

- True blood (Inni és élni hagyni)

- Vámpírnaplók (The Vampire Diaries)

Fontos megjegyeznem, hogy a könyv változataik is űber fostalicskák.

Amennyiben valamit kihagytam, előre is bocsánat, de ígérem, ha megírjátok a címét szerkesztőségünknek azt örömest publikáljuk. Továbbá szerintem az elkényeztetett kis emo buzigyerekek azonosak a megtestesült életképtelenséggel.
Amennyiben emo vagy esetleg vámpírrajongó vagy és meg találtam sérteni az érzéseidet, utólag is elnézésed kérek. Vigaszdíjul megcsókolhatjátok a seggem.

A gép forog az alkotó megpihen.

Adás vége...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...