2011. augusztus 11., csütörtök

Sexchat kérdések I. rész

15 évesen egy fürdőszobában vesztette el a szüzességét egy lánnyal

Azt hittem kicsit nehezebb lesz alanyt találni a pikáns kérdéseim megválaszolására, de örömmel és meglepve tapasztaltam, hogy a második ember, akire rákattintottam és elmondtam neki, hogy nektek írnék az ő intim dolgaimról a blogomra név nélkül, azonnal kötélnek állt.

Egy 18 esztendős lánnyal hozott össze a háló. Aki kérdéseimre elmondta, hogy 15 évesen egy szilveszteri házibuliban vesztette el a szüzességét egy fürdőszobába bezárkózva. Legnagyobb meglepetésemre egy lánnyal. Szerettem volna mélyebb, szaftosabb részleteibe is belemenni a tinilányok leszbi kalandjainak történetébe, hogy megoszthassam veletek, de joggal azt felelte, ha nagyon tovább részleteznénk akkor könnyen kitalálhatná a környezete, hogy ki is ő.

Megtudtam, hogy már próbálta a sexchat-et, pontosabban megengedte egy idegen, interneten megismert fiúnak, hogy kiverje rá a farkát, de ő nem önkielégített, inkább a kíváncsiság hajtotta.

Megvallása szerint gyakorta maszturbál, szokott lenni orgazmusa, mi több, volt olyan, hogy némi nyakcsókolgatástól és francia csóktól is orgazmusa lett, de most ugrik a majom a vízbe. A kisasszony még életében nem volt férfival és nem is volt hüvelyi orgazmusa, nem tudja képes-e rá.

A leginkább a mellek és úgy fogalmazott a „poci” indítja be. Ebből evidensen jött: teljes egészében leszbikus vagy? Erre csak annyit reagált: nem tudom, talán... Mindenesetre a legemlékezetesebb élménye az volt, amikor 2 lánnyal csókolózott és nyalogatták egymást. Igen bánta is, hogy végül az eset megrekedt az előjátéknál.

Arra, hogy van-e olyan érdeklődése, amit perverziónak definiálna, azt reagálta: leginkább a 14-15 éves tinilányokra gerjed.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...