2011. augusztus 11., csütörtök

Sexchat rovat indul

Egy új erotikus interjú sorozat veszi kezdetét blogunkon. A koncepció az, hogy kifaggatunk tabukat nem tűrve tinilányokat, családapákat, anyukákat a legféltettebb erotikus titkaikról chat oldalakon, reménykedve abban, hogy a névtelenség megoldja a nyelvüket.

Korábban, amíg nem éltem tartós párkapcsolatban, a lányok jöttek és mentek, nem találtam az igazit, gyakorta éltem az internetes erotika lehetőségével. Értsed ezalatt: camsex, msnsex, sexchat. Olykor az is megesett, hogy a valóságban is találkoztam olyan lányokkal, akiket az interneten ismertem meg, természetesen azért óvatosan és felelősséggel kezelve a helyzetet.

Na, de gondolom nem én vagyok az egyetlen, akinek volt pixeles csaja is. :P Ami viszont érdekes volt, hogy ezalatt is sokat tanultam az emberekről, azon felül, hogy rejszoltam, mint a gép. :D Valószínű, hogy lesz egy-két ember, aki magához nyúl a bejegyzéseket olvasva, ez nem baj. Természetes, tegyétek is, az jó és természetes, de arra kérlek titeket, tapasztalni is próbáljatok a dologból. Tekintsétek úgy is a dologra, mint egy lehetőségre, hogy megismerjétek mások szokásait és magatokat.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...