2012. szeptember 28., péntek

Végleg bezárják a Budapesti Vidám Parkot


Őszinte leszek, én igazából soha nem voltam annyira oda a vidámparkokért, egyedül a dozsemezést élveztem. A fővárosi Vidám Park meg szerintem elég elhanyagoltnak nézett ki, amióta csak az eszemet tudom, így nem is volt számomra túl bizalomgerjesztő. 

Szóval a Budapesti Vidámpark november 4-én végleg bezárja kapuit, a területet a Fővárosi Állat- és Növénykerthez kerül. A nyilatkozatok szerint minderre azért van szükség, mert a Vidám Park évek óta veszteségesen működik (ebben az is közrejátszhat, hogy az utóbbi idő balesetbotrányai miatt sok kártérítést kellett kifizetniük az érintetteknek) és csak a főváros 50-150 millió forintos támogatása tartotta életben a céget. 

Nem csak a Park üzemeltetése, de bezárása is drága "mulatság": a cég hiteleinek törlesztésére és a dolgozók végkielégítéseinek kifizetésére kb. 488 millió forintba fog kerülni. Szóval a műemlékvédelem alatt álló barlangvasutat, a hullámvasutat és a körhintát kivéve minden berendezések és egyéb ingóság eladásra kerül majd, így 100-250 millió bevétel folyhat be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...