2012. november 26., hétfő

Borzalom a Comedy Central reklámszüneteiben

Be kell valljam, a Comedy Central ez egyik kedvenc csatornám, nagyon jó sorozatokat vetítenek, de ha egyszer ők maguk kezdenek bele valami saját gyártású attrakcióba, az legtöbbször katasztrofális (persze ez megint csak az én véleményem, mindenkinek szíve joga nem egyet érteni velem).

Igazán nagy problémám a Susogós Mackókkal, illetve az És Ubul sorozattal van. Egyszerűen egyikkel sem tudtam megbarátkozni. Mindkettő közönséges és sokszor morbid, undorító. A Mackókon csupán egyetlen egyszer tudtam elmosolyodni, Ubulon soha az életben nem találtam semmit, ami kellemes érzetet keltett volna.


 
Ezzel nem lenne semmi gond, ha nem napközben, minden egyes reklámszünetbe kerülne vetítésre, hanem valamikor hajnaltájt, amikor már csak azok néznek tévét, akik nagyon nem tudnak aludni, vagy épp olyan állapotban térnek haza egy buliból, hogy nekik teljesen mindegy, mit látnak a tévében.


Bár ahogy a weboldalukat elnézem, eddig elenyészően kevés ember van jó véleménnyel az És Ubul sorozatról a Facebook-os kedvelések alapján, a saját beépített véleménymérő alapján pedig 10 emberből 10-en tartják "cikinek". Emellett pontosan idézem a hozzászólásokat a témával kapcsolatban:

 "Ki volt az az idióta aki ezt kitalálta és persze az aki ezt műsorra engedte tenni?"
 "az egyetlen jó tulajdonsága ennek a szarnak hogy legalább rövid"
 "fos ahogy van" 

Szóval azért én is kíváncsi lennék, hogy aki szereti nézni ezt a történetet, az miért találja szellemesnek az epizódokat? Mert nekem már akkor felfordul a gyomrom, ha meghallom a főcímzenét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...