2012. november 1., csütörtök

Tchibo mint divatmárka?

Mostanában a zsúfolt bevásárlóközpontokban feltűntek a Tchibo boltok, amik tulajdonképpen kávébolt, kávézó és ruházati üzlet funkciót is betöltenek. Ami számomra érthetetlen, hogy aki ilyen helyen ül le kávézni, az jól érzi magát? Szerinte ez így hangulatos? Mitől jobb egy ilyen szűkös, többfunkciós helyiségben kávét fogyasztani, mint a pláza bármelyik vendéglátóipari egységében, amik konkrétan ilyen szolgáltatásokra specializálódtak? 

A ruházati termékek értékesítésének ötlete sem világos számomra. Az áraikat elnézve nem jelenthetnek nagyobb vonzerőt, mit a többi ruházati bolt a bevásárlóközpontokban. Ami még ront is az ötleten, hogy a Tchibo-nak nincs akkora készlete ruhákból, mint az erre specializálódott üzletláncoknak. Még a saját reklámjuk is azt sugallja, hogy mindez egy nevetséges ötlet.



Ez az egész olyan, mintha a cég már nem tudná, hogy miként maradhatna a piacon és miként kelhetne versenybe a konkurenciával. Kétségbeesett, átgondolatlan ötletnek tűnik, de ez persze csak az én véleményem. Ami biztos, hogy én nem fogok 17 000Ft-ért téli kabátot venni egy kávézóban...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...